An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1607058257
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('2nhc930i1usdv0hs9veurdj611', -1, 1607059157, 'details.php?image_id=12400', '3.236.156.32')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-10 085-2
50 51 20-10 085-2

            
 
 

50 51 20-10 085-2
Komentarz: 19.04.2014, Bydgoszcz
To już ostatnie chwile tego wagonu w pierwszym wcieleniu. Za niedługi czas zapewne zostanie wciągnięty do stojącego po lewej namiotu w którym zostanie wypiaskowany by za jakiś czas powrócić na tory budząc zapewne zachwyt niejednego pasażera.
Słowa kluczowe: Bdn, Pesa, Modernizacja, igrek, Bydgoszcz, 111Ax
Data: 21.04.2014 22:30
Wyświetleń: 1025
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 637.3 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 


EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D80
Czas naświetlania: 1/200
Wartość przysłony: F/7.1
Czułość ISO: 125
Data wykonania: 19.04.2014 10:28:04
Ogniskowa: 32mm


Autor: Komentarz:
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Na zdjęciu mamy wagon typu 111Ax, według mojej wiedzy jeden z 29 wyprodukowanych. Swoją droga niedawno trafiłem przy Pesie inny wagon tego typu.
22.04.2014 19:43 Offline SU46-024
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
....

Wydaje mi się że "iksów" stoi teraz co najmniej kilka.
22.04.2014 19:48 Offline fixall
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
Ogrzewanie parowe

Kto mi wyjaśni po cholerę w tych wagonach było montowane ogrzewanie parowe skoro w czasie w którym one były produkowane trakcja parowa była praktycznie na wymarciu?
Czy on takie ogrzewanie posiada nadal? Jeśli nie to dlaczego nie zmienili mu numeru na "00"?
19.11.2014 17:34 Offline fixall
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Na wymarciu raczej nie była, należy pamiętać, że ogrzewanie parowe było realizowane również przez lokomotywy spalinowe. wtedy jeździło ponad 200 lokomotyw SP45.
19.11.2014 20:36 Offline Tomasz Zajkowski
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
ogrzew. par.

Wagony 111Ax to 1989 r. produkcji (HCP). Ogrzewanie parowe, mimo, iż archaiczne, miało się wtedy w wielu krajach bardzo dobrze, zwłaszcza w bloku wschodnim. Wagony te mogły się zaplątać w składach prowadzonych SP45, SP42, bądź wysyłanych za granicę, gdzie wciąż eksploatowano wówczas m.in. posiadające ogrzewanie parowe maszyny BR118 (DR), 753, 751 (ĆSD), V160 (DB) i inne. Na wielu wagonowniach ogrzewanie parowe stosowano jako stacjonarne do grzania składów przed wypuszczeniem na szlak (m.in. Warszawa Grochów, gdzie w roli grzejek wykorzystywano wagony poniemieckie i parowozy Ty2 jeszcze w okolicy 1990 r.).

Także nie powinno to dziwić. W równych wiekiem, ale nieporównywalnie nowocześniejszych wagonach restauracyjnych Bautzen89 również wprowadzono przelotowy przewód ogrzewania parowego, podobnie w najmłodszych 304Ca, czy w pocztowych Goszach.
19.11.2014 21:07 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 20-10 072-0 Bdnu  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-18 825-3 B

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-10 085-2 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting