Opis: |
Lokomotywownia przy stacji Gda?sk Rafineria. W kadrze M62-1663, nie rozpoznany 'skuter' ET05 i jedna z maszyn 060Da firmy Lotos.
Tytu?owa maszyna opu?ci?a zak?ady w £uga?sku jako T679.1 448 (ЛТЗ M62-1663 / 1972 r.). Na ilostan kolei ÈSD wesz?a 17.01.1973 r. z przydzia?em do LD.Bøeclav. Ostateczne próby przed wej?ciem do planowej eksploatacji przesz?a 22.01.1973 r. Od 1.05.1982 zosta?a przeniesiona do LD. Brno-Malomerice, od 10.10.1994 r. przeniesiono j? do Turnova, a od 18.10.1995 r. do Sokolova, gdzie pracowa?a jeszcze kolejne 4 lata jako jedna z najd?u?ej eksploatowanych maszyn swojej rodziny w Czechach. Skre?lona z inwentarza ÈD zosta?a w dn. 4.11.1999 r. Nieco ponad miesi?c pó?niej (14.12.1999 r.) zosta?a sprzedana niemieckiemu przewo?nikowi prywatnemu EBG, gdzie wesz?a do s?u?by jako V200.08. Od roku 2003 ponownie zmieni?a w?a?ciciela i do 2004 r. pozostawa?a we flocie ITL Deutschland. St?d odkupiona zosta?a przez PCC Rail Szczakowa. Wraz z reszt? taboru PCC maszyna trafi?a w pó?niejszym okresie pod bander? DB Schenker Rail Polska, sk?d w 2012 r. zosta?a sprzedana do Orion Kolej, a nast?pnie trafi?a prawdopodobnie na Ukrain?.
26.07.2008, Gda?sk Rafineria. |