An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1600448903
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('atteus6k9nvhr5ki2jtlp7d3a1', -1, 1600449803, 'details.php?image_id=11527', '23.21.4.239')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-08 611-9 B10
50 51 20-08 611-9 B10

            
 
 

50 51 20-08 611-9 B10
Komentarz: Wagon oznaczony numerem 50 51 20-08 611-9 oraz serią B10. Został wybudowany w 1974 jako typ 111Ab. Stacja macierzysta Wrocław, ostatnia rewizja (917) 31.07.2008 z odroczeniem do 31.10.2010. Wagon został sprzedany na złom i oczekuje na transport do miejsca gdzie zostanie pocięty.

29.12.2013, Wrocław Główny.
Słowa kluczowe: Wrocław, Intercity, przetarg, złom, wagon, odstawczak, 111A, B10, 1974, 111Ab
Data: 30.12.2013 21:25
Wyświetleń: 1498
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 385.7 KB
Dodał: Tomasz B.

Foto mapa  

 


EXIF Info
Marka: HP
Model: hp dsc c500
Czas naświetlania: 1/412
Wartość przysłony: F/2.8
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 26.01.2010 20:09:51
Ogniskowa: 4.7mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Moim zdaniem, zważywszy na kształt dolnej krawędzi pudła, jest to typ 111Ac.
Typ 111Ab miał jeszcze pudło podwinięte.
09.11.2015 14:17 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
111Ag

Tutaj do poczytania o tym...
http://zeus.krb.com.pl/?zmiana-konstrukcji-i-technologii-pudel-wagonow-osobowych-nr-1-1979,53
09.11.2015 14:50 Offline fixall
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
Obstaję jednak przy 111Ac

Świetny artykuł. Kiedyś już na niego natrafiłem, ale nie zapisałem, więc dzięki za podlinkowanie.

Co do typu wagonu na fotce, obstaję jednak przy swoim.
Pafawag nieco wcześniej niż Ceglarz "ogarnął" produkcję nowego typu połączenia ścian bocznych z ostoją wagonów. Efektem ich doświadczeń były wagony typu 111Ac, produkowane tamże już w latach 1973 - 1975 roku. Cegielski w tym czasie tłukł jeszcze wagony z podwiniętymi ramami, w tym 110Ac, 111Ab i 113A.
Pierwsze wagony HCP z kanciastą dolną krawędzią pudła powstały dopiero w 1977 właśnie jako opisywany w podlinkowanym artykule typ 111Ag.

Oczywiście nie jestem ekspertem wagonowym, takim jak choćby panowie Koj i Etmanowicz, ale na podstawie własnych obserwacji uważam, że typy 111Ac i 111Ag najłatwiej od siebie odróżnić po ilości haków promowych. 111Ac zwykle miały 2 haki tuż przy drzwiach wejściowych, albo nie miały ich wcale (to też ciekawostka - może je likwidowano podczas napraw?), a 111Ag miały po 6 haków na stronę.
12.11.2015 12:43 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
111Ac

Ten 111Ag w tytule pojawiło się tam zupełnie przypadkiem :-)
12.11.2015 15:36 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
Fot

Czy Kolega byłby w stanie udostępnić powyższe zdjęcie w oryginalnym rozmiarze drogą mailową na potrzeby powstającego artykułu? Jak się wydaje, jest to jeden z wagonów dawnego Ex. "Odra", oczywiście po licznych degradacjach i zmianach numeru bocznego.
04.07.2018 10:44 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 20-08 597-0 B10nou  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-08 619-2 B10

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-08 611-9 B10 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting