50 51 28-70 022-4 B7bnopuz |
Komentarz: |
Gdańsk Stadion Expo | Targi TRAKO 2013 | Wagon typu 168A, powstały w wyniku bardzo głębokiej modernizacji najprawdopodobniej wagonu typu 111Aw. Powstał bezprzedziałowy wagony drugiej klasy przystosowany do obsługi podróżnych na wózkach inwalidzkich (rampa wjazdowa, przestronna toaleta). Co ciekawe w prospekcie Newagu wagon opisywany jest jako przedziałowy. Pojazd wyposażono między innymi, standardowo już przy tego rodzaju modernizacjach, w gniazdka 230V przy każdym z foteli, zamknięty system odprowadzania nieczystości, elektroniczny system informacji pasażerskiej, automatyczne drzwi odskowo-przesuwne, itp. Z innych zauważonych ciekawostek - zamontowano LEDowe sygnały końca pociągu, zaproponowano nowy design sufitu, fotele są takie same jak w stojącym z tyłu wagonie 111Arow dla IC zrobionym w PESIE, zastosowano jednak inne wskaźniki poziomu wody i fekaliów niż w wagonach prezentowanych przez PESĘ i FPS HCP. Wagon oznaczony jako 50 51 28-70 022-4 B7bnopuz, choć nie mam pewności czy już tak zostanie. [24.09.2013.] |
Słowa kluczowe: |
igrek, wagon, moderna, dwójka, bezprzedziałowy, 168A, 50_51_28-70_022-4, B7bnopuz, Gdańsk, Gdańsk_Stadion_Expo, Amber_Expo, targi, Trako, Trako_2013, 24-09-2013, wrzesień, 2013, pomorskie, jesień, PKP_IC |
Data: |
04.10.2013 16:57 |
Wyświetleń: |
1721 |
Pobrań: |
0 |
Ocena: |
0.00 (0
głosów) |
Wielkość pliku: |
294.6 KB |
Dodał: |
SU46-024 |
|