An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1606666077
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('l49l45aeshpkk69sm0p70q2ds6', -1, 1606666977, 'details.php?image_id=10682', '3.237.66.86')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
751 316-1
751 316-1

            
 
 

751 316-1
Komentarz: Lokomotywa spalinowa 751.316-1 (ex-752.016-6) odstawiona bez pracy na terenie lokomotywowni České Budějovice. Maszyna ta w odróżnieniu od wielu innych serii 749 i 751 nie trafiła 'w krzaki' w efekcie defektu. W ostatnich miesiącach zabrakło dla niej po prostu pracy.

W latach 1994-1995 wydzielone ze struktur ČSD koleje ČD zadecydowały o przeklasyfikowaniu wszystkich maszyn 'towarowych' serii 752 (ex-T478.2) na serię 751 z numerami taborowymi w zakresie 300+. W efekcie 752.016-6 (ex-T478.2016) otrzymała oznaczenie 751.316-1. Okres tuż po rozpadzie Czechosłowacji był dla lokomotyw spalinowych szczególnie trudny. Braki finansowe, ogólny kryzys, nadmiar taboru i spadek przewozów wywoływały poważną potrzebę obniżenia kosztów eksploatacji, głównie poprzez zmniejszenie zużycia ropy. Sytuacja ta zakończyła całkowicie eksploatację kilku serii lokomotyw i wywołała kasację poważnej liczby egzemplarzy pozostałych w ruchu serii. Lokomotywy serii 751/752 przeżywały w tym czasie swój renesans. Miało to związek z niezmiernie wydajnym 6-cylindrowym silnikiem ČKD K 6 S 310 DR stanowiącym ich serce, a w warunkach 'walki o ropę' stanowiącym znacznie lepsze rozwiązanie niż pozornie mocniejsze maszyny serii 750/753. Mimo tych oczywistych zalet podjęto próby dalszej optymalizacji. W lokomotywowni Jihlava opracowano projekt wprowadzenia w lokomotywie tej serii dodatkowego małego silnika spalinowego przeznaczonego do pracy na manewrach. Był to silnik Zetor Z 1001 znany z traktorów. Został zabudowany w miejscu balastu (w maszynach serii 751 w miejscu tym był kocioł parowy PG500, w 752 skrzynia z piachem o masie 3t). Do prototypowej modernizacji wytypowano właśnie maszynę 751.316-1.

16.07.2013, České Budějovice.
Słowa kluczowe: České_Budějovice, 751, 751_316-1, 752, 752_016-6, bardotka, berta, BARČA, Zamračena, T478.2
Data: 26.08.2013 19:10
Wyświetleń: 831
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 214.5 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/5.6
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 16.07.2013 13:38:57
Ogniskowa: 7.8mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
powrót do gry

Dziś (8.11.2014) dostałem info z lokomotywowni Czeskie Budziejowice, że w związku z wzrastającą potrzebą przewozową widoczna na powyższym foto, stojąca od około 2 lat bez pracy maszyna 751.316-1 została przywrócona do sprawności i wyjedzie lada moment na szlak.

http://www.k-report.net/discus/obrazky/04/04/990404.jpg

Cuda się zdarzają...
08.11.2014 23:40 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
751.316-1

Brak sprawnych lokomotyw skłonił ĆD Cargo do wskrzeszenia wszystkich nadających się do tego celu maszyn kategorii 'B', co zapowiada dość interesujące efekty. A na klatce poniżej 'zmartwychwstała' 751.316-1 dn. 28.11.2014 r. na stacji Zliv:

http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/albums/userpics/11740/1417186931.jpg

Jako druga 751.219-7
28.11.2014 23:42 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
751 236-1  
 Następne zdjęcie:
751 316-1

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 751 316-1 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting